بالا سینه با دمبل (Incline Dumbbell Press)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. در حالی که به صورت مایل رو صندلی نشسته‌اید. دمبل ها را در سطح قفسه سینه‌ تان نگه دارید. کف دست ها رو به جلو باشد.
  2. دمبل ها را به صورت عمودی به سمت بالا فشار دهید تا آرنج‌ تان تقریباَ صاف شود.
  3. به آرامی دمبل‌ها را تا بالای سینه تان پایین بیاورید.

نکته آناتومی:

چرخش دمبل‌ها بر وضعیت دست تاثیر می گذارد. وقتی دمبل‌ها را به صورت پرونیشن بگیرید (کف دست‌ها رو به جلو باشد) هنگام پایین آمدن دست‌ها کشش بیشتری بر عضله سینه‌ای وارد می‌شود در حالی که گرفتن خنثی ( کف دست‌ها رو به هم باشد) انقباض بهتری را در انتهای حرکت فراهم می‌کند.

بالا سینه با دمبل


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.