بالا سینه با دمبل

تشریح حرکت:

  1. در حالی که به صورت مایل رو صندلی نشسته‌اید. دمبل ها را در سطح قفسه سینه‌ تان نگه دارید. کف دست ها رو به جلو باشد.
  2. دمبل ها را به صورت عمودی به سمت بالا فشار دهید تا آرنج‌ تان تقریباَ صاف شود.
  3. به آرامی دمبل‌ها را تا بالای سینه تان پایین بیاورید.

 

نکته آناتومی:

چرخش دمبل‌ها بر وضعیت دست تاثیر می گذارد. وقتی دمبل‌ها را به صورت پرونیشن بگیرید (کف دست‌ها رو به جلو باشد) هنگام پایین آمدن دست‌ها کشش بیشتری بر عضله سینه‌ای وارد می‌شود در حالی که گرفتن خنثی ( کف دست‌ها رو به هم باشد) انقباض بهتری را در انتهای حرکت فراهم می‌کند.

بالا سینه با دمبل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *