بورپی با پرس روی توپ طبی (Burpee To Medicine Ball Press)

 بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: توپ طبی

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. توپ طبی را بافاصله چندین سانتی در مقابل خود قرار دهید. پاهایتان را به عرض شانه بازکرده، اسکوات نموده و دست‌‌هایتان را بر روی توپ طبی قرار داده و هم‌زمان پرش انجام داده و پاهایتان را به حالت پلانک به پشت پرت کنید. به‌سرعت پرش انجام داده و در حالت اسکوات پا باز قرار بگیرید. توپ را برداشته و آن را به جلو فشار داده و از سینه‌‌تان دور کنید.
  2. حرکت را با نزدیک کردن توپ به سینه، اسکوات و پرش به حالت پلانک، به‌صورت معکوس انجام دهید. این یک تکرار به شمار می‌‌رود. حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.
  3. در طی این حرکت، توپ طبی نباید از دستان شما رها شود.

   


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *