جلو بازو دمبل تک روی میز لاری

تشریح حرکت:

  1. یک دمبل در دست بگیرید و روی نیمکت بنشینید و بازویتان را مانند شکل روی بالشتک قرار دهید.
  2. در حالی که آرنج‌ها  صاف هستند شروع کنید.
  3. به آرامی با خم کردن آرنج و انقباض جلو بازو بدون عقب دادن تنه دمبل را بالا بکشید تا جایی که دمبل نزدیک گردن قرار بگیرید.

جلو یازو دمبل تک روی میز لاری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *