جلو بازو دمبل تک روی میز لاری (One Arm Dumbbell Preacher Curl)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: جلو بازو

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. یک دمبل در دست بگیرید و روی نیمکت بنشینید و بازویتان را مانند شکل روی بالشتک قرار دهید.
  2. در حالی که آرنج‌ها  صاف هستند شروع کنید.
  3. به آرامی با خم کردن آرنج و انقباض جلو بازو بدون عقب دادن تنه دمبل را بالا بکشید تا جایی که دمبل نزدیک گردن قرار بگیرید.

جلو یازو دمبل تک روی میز لاری


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.