جلو بازو دمبل نشسته (Seated Dumbbell Curl)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: جلو بازو

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. یک جفت دمبل را در دستان خود نگه دارید و همانند شکل کف دست‌تان به سمت همدیگر باشد.
  2. موقع بلند کردن دمبل کف دست باید با چرخش مچ و ساعد به سمت بالا باشد.
  3. دمبل را با آرامی بلند کنید و در قسمت بالایی کمی مکث کرده و به آرامی پایین بیاورید.

جلو بازو دمبل نشسته


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.