جلو بازو هالتر لاری

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

تشریح حرکت:

  1. به فاصله عرض شانه هالتری را در دست بگیرید.
  2. در حالی که آرنج‌ها  صاف هستند شروع کنید.
  3. به آرامی با خم کردن آرنج و انقباض جلو بازوها بدون عقب دادن تنه وزنه را بالا بکشید تا جایی که میله نزدیک گردن قرار بگیرید.

جلو بازو هالتر لاری


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.