جهش با مدیسین بال (Medicine Ball Ninja)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پلایومتریک

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: مدیسین بال (توپ طبی)

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. یک توپ مدیسن را میان پاها بگذارید. با خم کردن زانو و ران به شکل اسکوات پایین بروید. دست‏‌ها را در طرفین توپ بگذارید، سینه را بالا گرفته و به روبرو نگاه کنید. اکنون در وضعیت آغاز حرکت هستید.
  2. در موقعیت اسکوات پایین بمانید. توپ طبی را برداشته و آن را ۳۰ تا ۶۰ سانتی‌‏متر جلوتر قرار دهید. سپس جهش کرده و پاها را به سمت توپ ببرید. اطمینان حاصل کنید که سینه بالا و کمر صاف باشد. ۳ تکرار رو به جلو انجام داده و حرکت را با ۳ تکرار معکوس کنید. باسن پایین بماند و کف پا روی زمین صاف باشد.
  3. حرکت را به تعداد یا مدت زمان توصیه شده تکرار نمایید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *