دمبل مچ معکوس (Palms-Down Dumbbell Wrist Curl Over A Bench)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: ساعد

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. روی میز بنشینید دمبل را مانند شکل در دست بگیرید.
  2. تا جایی که امکان دارد مچ هایتان را بالا بیاورید.
  3. مچ ها را تا جایی که امکان دارد به سمت پایین بیاورید.

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.