زیر بغل دمبل روی میز شیب دار (Dumbbell Incline Row)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: ميانی پشت (زیر بغل)

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

این حرکت با نام Chest-supported Dumbbell Row نیز خوانده می‌شود.

تشریح حرکت:

  1. با شکم روی میز شیب‌دار دراز کشیده و پشت خود را صاف نگه‌دارید.
  2. یک جفت دمبل در دست گرفته و دست‌ها را کشیده نگه‌دارید. این وضعیت شروع حرکت است.
  3. با عقب بردن شانه‌ها و خم کردن آرنج، دمبل‌ها را به اطراف بدن بالا بکشید.
  4. در نقطه بالایی حرکت لحظه‌ای مکث کرده و سپس به وضعیت شروع بازگردید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *