زیر سینه با دمبل (Decline Dumbbell Bench Press)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. ابتدا بر روی میز مخصوص و استانداردی که برای این منظور طراحی و ساخته شده است دراز بکشید.
  2. دمبل‌ها را به حالت پرونیشن (کف دست‌ها رو به جلو) بگیرید به طوری که دمبل‌ها
  3. در بغل سینه‌تان به طوری که در امتداد زیر سینه‌تان باشد.
  4. به دمبل‌ها به حالت بالا فشار بیاورید تا آرنج‌تان صاف شود.
  5. به آرامی دمبل‌ها را تا کنار سینه تان پایین بیاورید.

زیر سینه با دمبل زیر سینه با دمبل


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.