ساعد چکشی دمبل (Cross Body Hammer Curl)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: ساعد و جلو بازو

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  • در هر دست یک دمبل بگیرید و کنار پا به صورتی که کف دست‌ها رو به هم باشد بگیرید.
  • ابتدا یک دست را به آرامی تا سینه بیارید و به آرامی بیاورید پایین.
  • دست دیگر را همینگونه انجام دهید.

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.