پرس سرشانه با دمبل نشسته (Dumbbell Shoulder Press)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (2 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف:  سرشانه

ابزار: دمبل

سطح: متوسط

تشریح حرکت:

  1. روی یک صندلی بنشینید. دمبل را به سطح شانه ببرید و کف دست‌ها رو به جلو باشد.
  2. دمبل‌ها رو به صورت عمودی بالای سرتان ببرید تا موقعی که آرنج‌هایتان تقریباَ صاف شود.
  3. دمبل‌ها را در جهت عکس تا وقتی که شانه‌هایتان را لمس کند پایین بیاورید.

سرشانه دمبل پرسی


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.