نشر از جانب دمبل میز بالا سینه (One-Arm Incline Lateral Raise)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف:  سرشانه

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. روی یک نیمکت ورزشی به پهلو دراز بکشید و با دست زیرین بدنتون را نگه دارید و بالا تنه خود را ۴۵ درجه رو به بالا بچرخانید.
  2.  دمبل را با دست مخالف بگیرید و بغل ران تان قرار دهید.
  3. آرنج‌تان را صاف نگه دارید و دمبل را تا بالای سرتون بالا بیارید.
  4. دمبل را آرام به نقطه شروع بازگردانید.

سرشانه شیب افزایش جانبی


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.