سرشانه نشر خم دمبل (bent over lateral raise)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (3 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف:  سرشانه

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. دو تا دمبل را در راستای بازوهایتان نگه دارید. تا کمر بسمت جلو خم شوید، پشت‌تان را صاف و سرتان را بالا نگه دارید.
  2. کف دست‌هایتان را رو به هم قرار دهید دمبل‌ها را تا سطح گوشتان بالا بیاورید و آرنج‌تان را اندکی خمیده نگه دارید.
  3. به آرامی دمبل‌ها را تا موقعیت اول پایین بیاورید.


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.