سرشانه چرخش خارجی بازو دمبل

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

تشریح حرکت:

  1. به صورت طاق باز روی سطح صندلی ورزشی دراز بکشید. آرنج‌تان را طوری نگه دارید که با صندلی تماس پیدا کند. دمبل را با دست‌تان نگه دارید.
  2. آرنج‌تان را ثابت نگه دارید، دست‌تان را به صورت کمانی به خارج حرکت دهید تا دمبل با میز به صورت موازی باشد.
  3. به آرامی دست‌تان را به حالت اولیه برگردانید.


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *