شنا سوئدی با توپ طبی (Medicine-Ball Push-Up)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

نوع ابزار: توپ طبی

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. حرکت را باحالت شنا سوئدی بر روی زمین آغاز کنید. توجه داشته باشید که در طول حرکت باید باسن شما به سمت پایین و پشت کاملاً صاف باشد.
  2. یکی از دست‌‌هایتان را بر روی توپ پزشکی قرار داده و دست دیگر را بر روی زمین نگه‌دارید. به‌منظور افزایش پایداری، پاهای خود را اندکی بافاصله بر روی زمین قرار دهید. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  3. بدن خود را صاف نگه‌داشته، آرنج‌‌های خود را خم کرده و پایین بیایید. اجازه دهید سینه‌‌تان به سطح زمین نزدیک شده و قبل از برخورد با سطح، توقف کنید.
  4. آرنج‌‌های خود را بازکرده و مجدداً به حالت آغازین بازگشته و حرکت را تکرار کنید.
  5. در ست بعدی، توپ را زیر دست مخالف قرار دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *