شنا سوئدی مدل تایپ رایتر (Typewriter Push-Up)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: فقط بدن

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. حرکت را در حالت شنا سوئدی آغاز کنید. دست‌‌ها کشیده، پشت و گردن در یک خط صاف و عضلات مرکزی منقبض. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  2. آرنج‌‌های خود را ۹۰ درجه خم کرده و بدنتان را پایین بیاورید.
  3. به یک سمت خم‌شده و وزن بدنتان را به یک سمت منتقل کرده و عضلات دلتوئید جلویی را بر روی کف دستتان قرار دهید. به‌طور هم‌زمان، دست مقابلتان را بازکرده و همانند یک خط صاف نگه‌دارید. دست دیگر را ممکن است اندکی تکان دهید تا بتوانید دست مخالف را کاملاً صاف بکشید.
  4. سپس وزنتان را به دست مخالف منتقل کرده و حرکت را تکرار کنید. اکنون یک تکرار انجام داده‌‌اید.
  5. این حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *