قفسه زیر سینه با دمبل (Decline Dumbbell Flyes)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. دو دمبل را به طور موازی در دست‌ها قرار داده و محکم بگیرید.
  2. آن‌ها را در طول بازوان و در بالای سینه نگاه دارید.
  3. کف دست‌ها نیز به طرف داخل واقع شوند.
  4. به آرامی دست‌ها را باز کنید و به حالت شروع باز گردانید.

نکته آناتومی:

در حالت شیب تند‌ تر به قسمت پایین زیر سینه بیشتر فشار می‌آید اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم درجه میز را ۲۰ تا ۴۰ درجه تنظیم کنید.


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.