قفسه سینه با دمبل (Dumbbell Flyes)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. در حالی که روی سطح صندلی دراز کشیده‌اید ،دمبل‌ها رو به صورت مستقیم تا وسط سینه تان بالا ببرید. کف دست‌ها رو به هم باشد.
  2. دمبل‌ها به سمت بیرون پایین بیاورید. آرنج تان کمی خم می‌شود و وزنه تا سطح سینه تان پایین می‌آید.
  3. دمبل‌ها را با هم به صورت دورانی بالا ببرید تا به موقعیت اول برسد.


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.