نشر از جانب با نشر از جلو ترکیبی

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

بانام‌های نشر جلو و پهلو و نشر سرشانه نیز خوانده می‌شود.

دستورالعمل

  1. در حالت ایستاده، یک جفت دمبل را در پهلو نگه‌دارید.
  2. آرنج‌های خود را اندکی خم کرده، وزنه‌ها را به‌طور مستقیم به سمت سرشانه بالا ببرید.
  3. وزنه‌ها را مجدداً به پهلو بازگردانید.
  4. در تکرار بعدی، وزنه‌ها را به‌طرف پهلو بالا و تا ارتفاع شانه بالا ببرید.
  5. وزنه‌ها را به حالت آغازین بازگردانده و حرکت را با تناوب جلو و پهلو تکرار کنید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *