پرس سرشانه باکش بدنسازی (Shoulder Press – With Bands)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: کش بدنسازی

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. برای شروع، بر روی یک کش بدنسازی بایستید. دو انتهای کش را در دست بگیرید، به‌گونه‌ای که کش به دست‌های شما فشار وارد کنید. دسته‌ها را تا ارتفاع سرشانه بالا بیاورید.
  2. مچ‌ها را بچرخانید، تا کف دستان شما به سمت بیرون باشد. آرنج‌های شما باید خمیده بوده و قسمت فوقانی دست‌ها و ساعد با نیم‌تنه موازی باشند. این حالت آغازین حرکت است. هم‌زمان با بازدم، دسته‌ها را بالا ببرید تا دست‌ها بالای سر کاملاً کشیده شوند.

حرکات جایگزین

پرس سرشانه با دمبل

ماهیچه هدف: سرشانه

نوع ابزار: دمبل

پرس سرشانه (نظامی) با دستگاه

ماهیچه هدف: سرشانه

نوع ابزار: دستگاه


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.