پرس سینه با دمبل (Dumbbell Bench Press)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  • در حالی که روی سطح صندلی دراز کشیدید با دمبل‌هایی که در سطح سینه‌تان است شروع کنید. کف دست‌ها رو به جلو باشد.
  • به دمبل‌ها به حالت بالا فشار بیاورید تا آرنج تان صاف شود.
  • تا وسط سینه تان دمبل‌ها را بالا بیاورید.


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.