پرس سینه با زنجیر روی نیمکت (Chain Press)

 بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پاورلیفتینگ

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: سایر

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. حرکت را با متصل کردن زنجیرها به دستگیره‌‌های سیم‌‌کش آغاز کنید. همانند حالت پرس سینه با دمبل، بر روی نیمکت دراز بکشید. مچ‌‌های شما باید به‌صورت گیرش مستقیم بوده و بازوها نسبت به سطح زمین عمود باشند. این حالت آغازین حرکت است.
  2. آرنج‌‌های خود را خم کرده و زنجیرها را پایین بیاورید. اندکی از زنجیر باید بر روی زمین قرار گیرد.
  3. این حرکت را تا زمانی ادامه دهید که آرنج‌‌های شما زاویه ۹۰ درجه تشکیل دهند و سپس حرکت را با کشش آرنج خود به حالت معکوس انجام دهید.

حرکت جایگزین

پرس سینه با دمبل

ماهیچه هدف: سینه

نوع ابزار: دمبل


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *