کشش بالاتنه روی صندلی (Chair Upper Body Stretch)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کششی

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: سایر

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. بر روی لبه صندلی نشسته و پشت صندلی را با دست‌‌های خود بگیرید.
  2. دست‌‌های خود را باز کرده و پشت خود را صاف نگه داشته و بالاتنه خود را جلو بکشید تا احساس کشش کنید. به مدت ۲۰ الی ۳۰ ثانیه در این حالت باقی بمانید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.