گام برداشتن سریع به اطراف (Lateral Speed Step)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کاردیو

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. در حالت آماده‌‏باش قرارگرفته؛ زانوها را خم‌کنید، پاها را به‌اندازه عرض شانه باز نموده و آرنج‏‌ها خمیده و کنار بدن باشند.
  2. زانوی سمت راست را بالابرده و از پهلو به سمت راست قدم بردارید. به‌محض اینکه پای راست را زمین گذاشتید، زانوی سمت چپ را بالابرده و به سمت پای راست ببرید.
  3. وقتی پای چپ به زمین رسید مجدداً زانوی راست را بالابرده و یک گام دیگر به سمت راست بردارید.
  4. این تمرین را با سه‌گام در یک سمت و سه‌گام دیگر در سمت مخالف تکرار کنید.
  5. از نقطه‌‏ای که هستید ۶۰ تا ۹۰ سانتی‏‌متر به جلو بپرید. در وضعیت آغازین حرکت قرار بگیرید.
  6. حرکت را سریع و روی پنجه انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *