های کیک (High Kick)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کششی

عضله هدف: همسترینگ (پشت پا)

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. صاف بایستید. پاهایتان باید به اندازه عرض شانه از هم فاصله داشته باشند. سینه باید به سمت جلو بوده و سرشانه‌‌ها پشت قرار گیرند. قوس طبیعی بدن را حفظ نمایید. زانوهایتان قفل نشوند و دست‌‌ها در کنارتان قرار بگیرند. این حالت آغازین حرکت می‌‌باشد.
  2. پاهایتان را صاف نگه‌داشته و قوس طبیعی کمرتان را حفظ کنید. یک‌پا را دقیقاً در جلوی بدن تا حد امکان بالا ببرید و درعین‌حال نیز دست مخالف را برای لمس پا بالا ببرید. هنگام بالا بردن پا تا ارتفاع سرشانه سعی کنید فرم حرکت را حفظ نمایید.
  3. پا را پایین آورده و حرکت را با پای دیگر تکرار کنید.
  4. این حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.

حرکت جایگزین

عضله هدف: همسترینگ

ابزار: بدون ابزار


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *