کشش زیر بغل از بالای سر (Overhead Lat)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کششی

عضله هدف: پشتی بزرگ (زیر بغل)

ابزار: بدون ابزار

سطح: پیشرفته

این حرکت با نام کشش زیر بغل (Lat Stretch) نیز شناخته می‌شود.

تشریح حرکت

  1. روی زمین نشسته و از همراه خود بخواهید پشت سر شما قرار بگیرد. یکدست خود را بلند کرده و با خم کردن آرنج سعی کنید پشت خود را لمس کنید. همراه شما باید مچ و پشت ‌بازوی شما را نگه دارد. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. درحالی‌که همراهتان جلوی هرگونه حرکت شما را خواهد گرفت، سعی کنید بازوی خود را به سمت دیگر بدن برسانید.
  3. پس از ۱۰ تا ۲۰ ثانیه، دست خود را شل کرده و اجازه دهید همراهتان با فشاری ملایم به پشت ‌بازو، کشش بیشتری در عضله پشتی شما ایجاد نماید. ۱۰ تا ۲۰ ثانیه این وضعیت را حفظ کرده و سپس دست‌ها را عوض کنید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *