پرس زیر سینه با اسمیت (Smith Machine Decline Press)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: دستگاه اسمیت

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. نیمکت شیب‌‌دار را طوری زیر پایه نگه‌‌دارنده هالتر قرار دهید تا میله دقیقاً بر روی قفسه سینه شما قرار گیرد. وزنه‌‌های مناسب را بر روی میله قرار داده و سپس بر روی نیمکت دراز بکشید.
  2. میله را بچرخانید تا از روی پایه نگه‌‌دارنده جدا کنید. پشت شما باید اندکی خمیده بوده و کتف‌‌های شما به سمت داخل باشند. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  3. حرکت را با خم کردن بازوهای خود آغاز کرده و میله را به سمت سینه خود پایین بیاورید.
  4. اندکی توقف کرده و سپس بازوهای خود را بازکنید تا وزنه را مجدداً به حالت آغازین بازگردانید.
  5. بعد از انجام حرکت با تعداد تکرار پیشنهادی، میله را بچرخانید تا آن را بر روی پایه نگه‌‌دارنده قرار دهید.

حرکات جایگزین

پرس زیر سینه با هالتر

ماهیچه هدف: سینه

نوع ابزار: هالتر

پرس زیر سینه با دمبل

ماهیچه هدف: سینه

نوع ابزار: دمبل


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *