پرس سرشانه با دمبل تناوبی

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع حرکت: قدرتی

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. در حالت ایستاده قرار گرفته و یک دمبل در هر یک از دستهای خود نگه دارید. کف دست‌ها رو به جلو بوده و دمبل ها را به سمت سرشانه بالا بیاورید.
  2. یکی از دست‌ها را کشیده و دمبل را به بالای سر خود ببرید. دست دیگر در ارتفاع سرشانه باقی خواهد ماند. در حین حرکت به هیچ سمت خم نشوید.
  3. بعد از توقفی کوتاه، وزنه‌ها را به حالت آغازین بازگردانید.
  4. حرکت را با دست دیگر تکرار کنید. دست‌ها را به‌طور تناوبی تغییر دهید.

 

حرکات جایگزین

پرس سرشانه با سیم‌کش

ماهیچه هدف: سرشانه

نوع حرکت: سیم‌کش

پرس سرشانه با کش بدن‌سازی

ماهیچه هدف: سرشانه

نوع ابزار: کش


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *